úterý 6. října 2015

Marks and Spencer potraviny/ Marks and Spencer food

Marks and Spencer nemá jen krásné a kvalitní oblečení, ale také vynikající a kvalitní jídlo. O prázdninách mi od nich přišly slevové kupony, které jsem konečně včera využila. Měla jsem strašnou chuť na něco dobrého a zdravého a málem jsem se v MaS food v Palladiu v Praze ztratila, jak velké to tam je. Takové množství úúúžasných salátů, mořských plodů, ořechů, semínek, ale také masných výrobků, sýrů, pečiva, sladkostí, polévek... ten výčet bych tu mohla psát až do zítřka :D.

Nakonec jsem si koupila skvělé burákové máslo, které v MaS stojí okolo 60,-, takže tak průměrně a je to nejlepší burákové máslo, jaké asi znám (silný konkurent másla z Lidlu).
Normálně piju jen holou vodu, ale v MaS mě zaujala zázvorová limonáda, jelikož zázvor mám strašně ráda. A nelitovala jsem, byla perfektní, lehce štiplavá, akorát sladká a prostě super.




Při mém předposledním nákupu v MaS jsem si koupila něco podobného- burákové máslo, nejúžasnější mátový čaj, který tááák voní a ještě lépe chutná a parádní zázvorové pivo (ano, jsem fanynka zázvoru). Všechny tyhle kousky doporučuji ochutnat a brzy se můžete těšit na další MaS post, jelikož tam teď nejspíš budu často :D:)).


Žádné komentáře:

Okomentovat