úterý 7. června 2016

Batáty ve slanině/ Sweet potatoes in bacon

Dobrý den a ahoj všem, omlouvám se za svou neaktivitu, ale byl k ní důvod. Dělala jsem státnice a poté dlooouho oslavovala, takže nebyl čas vůbec na nic. Ale jsem zpět a stejně tak zdravé recepty.

Jelikož je tu období grilovaček, mám pro vás ten nejjednodušší a zároveň nejlahodnější recept, který na našich grilovačkách nikdy nesmí chybět - grilované/ pečené batáty ve slanině. Batáty jsou doporučované jak při cukrovce, tak i při redukčních dietách a proto nijak neohrozí vaše zdraví a postavu = ideální na léto. Se slaninou je to trochu horší, ale i když jí použijete jen málo, jako já, dodá to skvělou chuť. Budete potřebovat pouze: batáty, slaninu (já použila Schwarzwaldskou šunku), olivový olej a sůl, případně pepř.

Postup:
  1. Batáty oloupeme (jde to těžko, ale jde!) a nakrájíme na tenší pláty - zhruba 2-3 cm velké.
  2. Následně je obalíme ve směsi olivového oleje a soli, omotáme slaninou dle libosti a dáme do předehřáté trouby nebo na gril.
  3. Můžeme dochutit jakýmkoliv kořením, já je mám ráda jen tak, se solí.
  4. Jakmile budou zlatavé, vyndáme a podáváme třeba s jogurtovým dipem.
Bon appetit!









Žádné komentáře:

Okomentovat