sobota 30. dubna 2016

Nejlepší snídaňová kaše na světě!/ The best breakfast porridge ever!

Už v minulém příspěvku jsem Vám ukazovala můj nový objev - banánovo-ovesnou kaši, která je hotová během pár minut a chutná skvěle. Stačí přivést mléko k varu, přidat vločky a míchat, míchat, míchat... poté přidáme na kousky nakrájený banán, rozvaříme a ozdobíme. V průběhu uplnulých dní jsem trochu experimentovala a připravila další podobné kaše z ovoce a vloček:

Klasická banánovo-ovesná kaše s ořechy a javorovým sirupem

Banánovo-ovesná s jahodami




Ovesno-borůvková kaše: stejný postup jako u předchozích, jen se do kaše dají spolu s banánem rozvařit také borůvky. Kaše bude fialová a chuť nezvyklá, přesto však lahodná.
Jablečno-ovesná s banánem a burákovým máslem

V obchodě jsem narazila také na vločky pohankové, které jsou ještě zdravější než klasické ovesné. Nemají lepek, ale obsahují rutin a další látky, které snižují cholesterol, nezvyšují glykémii a mají také protirakovinné účinky. Navíc jsou rychleji hotové než ty ovesné. 

Potřebujete pohankové vločky (na jednu porci asi 2-3 lžíce), mléko (2 hrnky), banán a ingredience na ochucení- javorový sirup, atd...

 Nejdříve přivedeme mléko k varu.
 Jakmile se začne vařit, přidáme pohankové vločky a budeme míchat asi 5 minut, dokud směs nezhoustne.
Těstě před dovařením přidáme nakrájený banán, necháme ho rozvařit, až nebude jeho struktura patrná.


Ozdobíme sirupem a sušenými švestkami.

Můžu říct, že jsem nikdy nejedla asi lepší kaši. Líbí se mi její textura, vůně, na dlouhou dobu zasytí a je zdravá.

Bon appetit!



Žádné komentáře:

Okomentovat