úterý 12. ledna 2016

Cizrnový salát/ Chickpea salad

Tohle bude možná trochu zvláštní příspěvěk, nicméně objevila jsem skvělé, zdravé a moc chutné jídlo a musím se s vámi o něj podělit:).
V Kauflandu jsem si koupila balený cizrnový salát (bohužel již nevím výrobce, ale byl tam jediný), jelikož jsem si chtěla dát nějakou lehkou večeři a na klasický zeleninový salát jsem neměla chuť. Mé překvapení bylo veliké, když jsem zjistila, že tenhle salát je bombastický. Tvoří jej sterilizovaná cizrna, paprika, kukuřice, mrkev, okurka a cibulka. Dál je ochucený jen pažitkou, solí, pepřem a octem. 
Brzy si ho udělám doma - smícháním uvařené cizrny, papriky a naložených okurek, mrkve a cibulky - všechno musí být nadrobno nakrájené. Přidám pažitku, sůl, pepř a citronovou šťávu. Doufám, že bude stejný, jako ten koupený nebo alespoň podobný! Hodí se k lehké večeři, jako předkrm s pečivem nebo jako příloha k hlavnímu chodu. :)




Žádné komentáře:

Okomentovat