středa 21. října 2015

Cross Café

Zase začal nový semestr, nebo chcete-li nový školní rok, a psaní nejrůznějších seminárek, semestrálek, bakalářek, diplomek, projektů, esejí, referátů atd. je opět v plném proudu. Já patřím mezi ty jedince, kteří si rádi doma zalezou pod deku a tam si hezky v pohodlí domova pracují na svých školních povinnostech. Občas ale není na škodu trochu změnit prostředí a těmto věcem se věnovat někde, kde vám udělají dobrou kávu, můžete si práci zpříjemnit dobrým dortíkem a mít okolo sebe krásné příjemné prostředí.

Hodně lidí chodí třeba do Starbucks. Taky to tam mám celkem ráda, ale nedokážu se tam na nic soustředit. Je tam vždycky hrozně moc turistů, v ty denní doby, kdy bych tam potřebovala jít, je tam přeplněno a není si kde sednout a HLAVNĚ je to tam docela drahé. Jejich kafíčka miluju, ale je to pro mě spíš sváteční záležitost, kterou si chci užít, nasávat tu atmosféru a né se "rozplytovat" učením a psaním.

A proto... jsem se zamilovala do CrossCafé! V ČR jich je několik, jen v Praze je jich asi 6. Já jsem zatím byla jen na Andělu a na Kateřinské. A právě druhé zmíněné je moje oblíbené- je tady moc příjemná atmosféra, hraje zde hezká klidná hudba, není tu narváno, můžete se pohodlně s notebookem posadit a jen si užívat klidu, dobrého jídla a pití- především kávy. Dneska jsem měla perfektní latté s kokosovou příchutí, které mě hrozně nadchlo a kvůli kterému vlastně píšu celý tenhle článek :D. Taky tu mají naprosto skvělé zákusky, polévky, bagety, džusy a všechno za přijatelné ceny:)

Takže určitě vyzkoušejte!








Žádné komentáře:

Okomentovat