sobota 10. října 2015

Vanilkový cheesecake s kokosovými chipsy/ Vanilla cheesecake with coconut chips

Dnes jsem konečně upekla cheesecake. Původně jsem měla v plánu upéct dýňový cheesecake, ale nakonec vyhrál vanilkový. Na korpus je potřeba sušenek, nejlépe Lotus, ty jsem ale nesehnala, tak jsem nahradila klasickými máslovými, a bylo to i tak moc dobré!:)

Na tomhle cheesecaku miluju tu svěží chuť vanilky a citronové kůry. Kokosové chipsy se dají nahradit ledasčím, třeba ovocem, ale mně to chutná takhle.  A co budete potřebovat?


  • 1 šálek namletých vloček
  • 100 g sušenek (Lotus, máslové nebo vámi preferované)
  • 60 g másla
  • 500 g tvarohu
  • 250 ml zakysané smetany
  •  2 vejce
  • lžička medu
  • 2 va ilkové cukry (1 normální vanilkový a druhý s přídavkem vanilky)
  • vanilkový lusk
  • citronová kůra
  • kokosové chipsy
 Jak na to:
  1. V mixéru rozmixujeme sušenky a ovecné vločky, přidáme rozpuštěné máslo a promícháme. Dortovou formu vysteleme pečícím papírem a celou směs natlačíme na spodek formy. Vše dáme péct na 180 stupňů po dobu 10 minut.
  2. Smícháme tvaroh, smetanu, vajíčka, vanilkový cukr, vnitřek vanilkového lusku, kůru z citrónu a med a vše rozmixujeme. Poté natřeme na korpus a pečeme 40 minut při 180 stupních.
  3. Necháme cheesecake vychladnout a naskládáme na něj kokosové chipsy. Celý lehký cheesecake uložíme do ledničky nejlépe na 24 hodin.
 Bon appetit!







Žádné komentáře:

Okomentovat