čtvrtek 29. října 2015

Bramborovo-celerový krém s bramborovými chipsy a vlašskými ořechy/ Potato-celery cream with potato chips and walnuts

Tahle polévka byla původně spíše takovou poslední záchranou, jelikož jsem měla v lednici jen celer a ve spíži pár brambor. A tak mě napadl tento recept na rychlou krémovou polévku. K její chuti se naprosto perfektně hodí ořechy, kterými jsem krém doplnila.

Ingredience na 2 porce:
  • 3 menší brambory
  • polovina celeru
  • jedna menší cibulka
  • hrst vlašských ořechů
  • sůl, pepř
Jak na to?
  1. Na troše oleje v pánvi osmahneme na jemno nasekanou cibulku do polozlatova, poté v hrnci orestujeme na kostičky nakrájené brambory.
  2. Cibulku přidáme k bramborům (nebo lze restovat společně, já to mám raději takhle:)) a přidáme na kostičky nakrájený celer.
  3. Celou směs zalijeme vodou, aby byla zalenina ponořená a vaříme do změknutí.
  4. Následně osolíme, opepříme a rozmixujeme.
  5. V pánvi si orestujeme zlatavé bramborové chipsy, které jsou asi 1-2 mm tenké.
  6. Polévku ozdobíme chipsy a nasekanými ořechy a podáváme.
Bon Appetit!





Žádné komentáře:

Okomentovat