sobota 3. října 2015

Super rychlá celerová pizza/ Super quick celery pizza

Včera jsem potřebovala vytvořit oběd během půl hodiny, což není moc času na vaření. Naštěstí jsme měli doma listové těsto (ne úplně fitness záležitost, ale na rychlovky jako dělané) a já vykouzlila za cca 27 minut naprostou chuťovou bombu s mým milovaným celerem.
Na pizza "náplň" NIKDY nepoužívám kečup, ale rajčatové pyré. Dál na kvalitní pizzu patří mozarella a bazalka. Já jsem výjmečně použila i eidam, který tam nemá co dělat, ale mozarelly jsem měla tentokrát málo. A jak na to?

Ingredience:
  • 1 balení listového těsta (275 g)
  • 2 vetší nebo asi 5 menších rajčat
  • mozarella (případně jiný sýr)
  • bazalka (já použila sušenou, čerstvá je lepší)
  • celer
  • 1 cibulka
  • sušená rajčata
  • sůl, pepř nebo chilli
Rychlorecept:
  1.  Jako první si předehřemeje troubu na 180- 200°C a vyrobíme si rajčatové pyré. To vznikne tak, když rozmixujete rajčata se solí a pepřem nebo chilli.
  2. Těsto vybalíme a rozválíme na tloušťku zhruba 5 mm. Potom ho propíchneme vidličkou a potřeme pyré.
  3. Na pyré položíme nakrájenou mozarellu nebo jiný sýr, dále nakrájenou cibulku, sušená rajčata, případně čerstvá rajčata. Vše posypeme na laserové plátky nakrájeným celerem, osolíme, ochutíme bazalkou a chilli.
  4. Dáme do trouby a pečeme, dokud nebudou okraje zlatavé. 
Bon Appetit!





Žádné komentáře:

Okomentovat