středa 7. října 2015

Vykrajovač jablek/ Apple cutter

Dnes mám pro vás jednu rychlovku v podobě vykrajovače jablek, který jsem si včera koupila a jdou s ním vyrábět ta nejlepší jablka s burákovým máslem- moje oblíbená svačinka.

Vykrajovač jablek jsem viděla na několika videích a vždycky mě úplně nadchl. Nikdy jsem ho ale nikde neviděla. AŽ VČERA! Šla jsem se podívat do Tigeru (jeden je v Brně cestou ke Svoboďáku a další v Praze na Václaváku), což je naprosto fantastický obchod s různými vychytávkami- od věcí do kuchyně a koupeny, dekorací, hraček nebo modních doplňků. Vždy tam strávím minimálně hodinu a odcházím s pocitem, že vše, co tam mají, nutně potřebuju:)).

 

Díky vykrajovátku během 2 sekund vyrobíte identické dílky jablek a "prostředek" se semínky zůstane krásně oddělený. Potom už stačí jen potřít burákovým máslem nebo čímkoliv, co máte rádi a je hotovo.



Žádné komentáře:

Okomentovat