sobota 6. února 2016

Costa Coffe

Tohle není klasická recenze kavárny, ale spíše velmi krátné pojednání o tom, jak jsem se celou dobu těšila na návštěvu Costa cofee a odešla jsem napůl dobře najezená a napitá, ale zároveň napůl lehce zklamaná.

Kavárny mám moc ráda, ačkoliv nejsem zase takový milovník kávy. Mám vždy ráda tu odpočinkovou kavárenskou atmosféru, slaďoučké dezerty a různá kapučínka s příchutěmi. Ráda chodím třeba do Cross café (více o něm zde) nebo do Starbucks či do nějakých "unkown" kaváren. Dlouho jsem se chystala do Costy a když jednu pobočku otevřeli kousek od našeho bytu, byla jen otázka času, než se tam podívám.

Moje dojmy jsou trochu smíšené
  • Prostředí je velmi krásné a pohodové. Lze si sednout na gaučík a celé hodiny zde číst noviny, připojit se na wifi (ne, že by to jinde nešlo) a užívat si dobré zákusky a kafíčka. Navíc během asi třičtvrtě hodiny, co jsem tu byla, zde bylo asi 90% cizinců, takže si tu člověk připadal, jako někde v Londýně (tady káva Costa prý vznikla:)). 
  • V pultech u kasy na vás čeká pestrá nabídka dezertů, včetnně cheesecaků, muffinů, tiffinů, dortíků a koláčů. Mají zde různé snacky, sendviče, panini, sladké pečivo a saláty. Vše vypadá opravdu lahodně a lákavě, takže nejspíš budete chvíli přemýšlet nad tím, co si vůbec dát.
  • Nápojů je tu také velká řada. Kromě kávy v mnoha podobách si tu můžete dát čaj, drinky a limonády. 
  • My jsme v Costě byli na snídani a objednali si dvě Tiramisu latte, což je teď jejich novinka. Na všech letácích a poutačích vypadá nápoj opravdu veliký a s bohatou "pěnou" a kakaovým zdobením. Ve skutečnosti dostanete spíše menší skleničku plnou dobré kávy s trochou šlehačky a lehkou posypkou. Nápoj byl dobrý, ale za 80,- člověk čeká větší bombu. Ke kávě jsme si dali čokoládový muffin, tiffin a sendvič s lososem a koprem. Chuťově mě překvapil hlavně muffin, který byl vynikající, i když v mém nebylo zrovna moc náplně. Tiffin a sendvič mi také chutnali, ale za tu cenu to nebylo opět nic extra.
  • Za dvě kávičky, muffin, tiffin a sendvič jsme platili cca 360 Kč. Nejsem žádný šetřílek, pokud jde o jídlo, tak si ráda vyhodím z kopítka a připlatím si za kvalitu, ale za tuhle cenu se může člověk krásně nasnídat ve vyhlášených luxusních přažských kavárnách a nemusí jíst lososa z plastového obalu a podtácku.
LOKACE: ****
PROSTŘĚDÍ: ****
CHUŤ: ****
OBSLUHA: ****
CENA: **




Žádné komentáře:

Okomentovat