pátek 19. února 2016

Lidl francouzský týden/ Lidl French week

V Lidlu jsem nikdy nijak moc nenakupovala. Jednou jsem si tam koupila nějakou německou bonboniéru, která chutnala střašně uměle a přeslazeně a na dlouhou dobu měl Lidl útrum. Potom jsem tam však jednou v rámci amerického týdne zkusila burákové máslo a bylo senzační! Dál jsem si tam během mexického týdne kupovala tortily, během italského týdne pesto, panacotu, mascarpone nebo limončíno... všechno byla bomba a to mě donutilo tam během různě zaměřených týdnů chodit častěji a častěji. Například během asijského minulého týdne jsem nakoupila suroviny na sushi (zde) za pár korun a vykouzlila maki-sushi asi pro 50 lidí :D.
Tento týden Lidlu vládne francouzská tématika, kterou mám moc ráda. Vína, sýry, dezerty a spousta dalších lahůdek za super ceny! Představím vám nyní 3 moje nejoblíbenější suroviny a recepty s nimi a vy je klidně do konce týdne ještě můžete vyzkoušet:).

1. Fíková marmeláda


Marmelády mám ráda, ale tuhle asi nejvíce ze všech. Poprvé jsem ji vyzkoušela někdy před 5 lety na dovolené v Chorvatsku. Je to typická středozemní marmeláda, která se většinou jí s bílým chlebem a veřte tomu nebo ne, je vynikající v kombinaci se sýrem. Já jsem si s ní ozvláštnila snídaňovou pohankovou kaši s vlašskými ořeechy a mandarinkovou šťávou (nalít na kaši šťávu možná nevypadá nejvábněji, ale chuťově je to mnohem lepší, než kaši jen ozdobit plátky mandarinek, vážně). 




2. Bazalkové pesto

Pesto je typické pro Itálii, ale v Lidlu ho můžete sehnat i v rámci francouzského týdne. V nabídce je tu třeba i tuňákové pesto, které taky doporučuju vyzkoušet. K pestu není snad ani potřeba nic říkat, vyrobit si domácí je nejlepší, ale tohle jako domácí chutná a se špagetami, permezánem a rukolou je to superrychlá chuťová bomba!





3. Makrónky

Není to moc fitnes záležitost, ale obrovská lahůdka. Někomu nechutnají kvůli silně sladké chuti, někdo je zbožňuje, jako třeba já. Mám v plánu vyzkoušet vlastní, zatím jsem se k tomu ale nedostala. V Paulovi je můžete sehnat v různých příchutích, ale za velmi vysoké ceny, stejně jako skoro všude, kde je prodávají. Například na pražském letišti vás jedna veliká makrónka vyjde asi na 70,-!!! Proto je tohle "lídlovské" balení 12 makrónek za 129,- pro mě naprostý zázrak a jen co si půjdu zaběhat, skočím si ještě pro jedno balení :D.


Žádné komentáře:

Okomentovat