sobota 6. února 2016

Speciální pivní drink/ My special beer drink

V poslední době jsem blog trochu zanedbávala, jelikož jsem měla spoustu věcí do školy, zkoušky, brigádu a práci... Včera jsem však všechno oslavila speciálním pivním drinkem, který jsem si tak trochu vymyslela. Odjakživa mám ráda ochucená piva, přestože normálnímu pivu zase tolik neholduju. Miluju na nápojích takovou lehce osvěžující chuť, ani příliš sladkou, ani kyselou. A přesně takovou má tenhle pivní svěží drink, který lze podávat jak v zimě, tak s ledem v létě.

Ingredience:

  • kvalitní světlé pivo (doporučuji třeba Plzeň)
  • ochucené pivo dle vaší preference - já mám ráda mátový Carling nebo Desperados 
  • citron či limetku
Postup je velice snadný. V podstatě se smíchají dvě piva- klasické a ochucené a přidá se citronová nebo limetková vymyčkaná šťáva. Vše se promíchá a je hotovo.





Žádné komentáře:

Okomentovat