sobota 19. března 2016

Krevetové špagety s česnekem/ Shrimp spaghetti with garlic

Mořské plody jsou pro mě naprostou lahůdkou a mohla bych je jíst pořád. Bohužel v našich zeměpisných podmínkách na nějaké extra čerstvé narazíte málokdy a často se musíte spokojit s mraženými plody ze supermarketů. Čerstvé a chutné bývají jen v těch dražšéch restauracích nebo přímo ve specializovaných prodejnách, kde jsou také celkem drahé. 
Jakmile jsem viděla v nabdce Lidlu krevety za 149,-, neváhala jsem ani na chvíli. Byly k nim ještě omáčky - koktejlová a sweetchilli. ostřejší omáčka mi chutnala více, ale stejně jsem si do nich krevety nenamáčela a využila je jinak - na jednoduché a hrozně dobré špagety.

Ingredience na dvě porce:
  • alespoň 15 chlazených krevet
  • 4 stroužky česneku
  • olej
  • špagety - množství dle chuti a potřeby
  • 3 velká rajčata
  • sůl, chilli
Postup:
  1. Nejprve si na rozpálené pánvi s olejem orestujeme česnek nakrájený na kolečka. Jakmile je sklovatý a začíná zlátnout, přidáme krevety. Nemícháme je, ale necháme zprudka opéct z každé strany cca minutu.
  2. Mezitím uvaříme špagety dle návodu.
  3. Rozmixujeme si nakrájený rajčata, až nám vznikne takové rajčatové"smoothie". Tuto směs nalijeme k orestovaným krevetám a česneku a necháme krátce zredukovat. 
  4. Směs osolíme, přidáme chilli, promíchám a poté smícháme s uvařenými špagetami. Ozdobíme krevetou a bazalkou.
Bon appetit!














Žádné komentáře:

Okomentovat