úterý 15. března 2016

Rancheros la cocina mexicana

Také se vám stává, že se díváte na nějaký pořad o vaření a dostanete chuť na ta jídla, která tam připravují? Já jsem se včera dívala na to, jak vyrábějí tortily a začaly se mi sbíhat sliny na něco mexického. Ve velkých městech je super to, že můžete skoro kdykoliv zavolat dámejídlo.cz a oni vám doručí vaši pochoutku do pár minut. Vybrali jsme si mexickou restauraci Rancheros - la cocina mexicana -"mexický fastfood", protože měli pestrou nabídku všeho možného (tortily, buritos, fajitas, chilli con carne, mexické burgery,...) za velmi dobré ceny. Navíc jejich filozofií je, že spojují rychlé občertvení a zdravé, čertsvé pokrmy z čerstvých surovin. A moje dojmy?

  1. Jídlo bylo zabalené ve velké taštičce a plastových nádobách, k tomu ještě přidali dřevěné a plastové příbory, což se může hodit.

  2. Prvním pokrmem bylo kuřecí quesadillas - tortila, kuřecí maso, kukuřičná směs a sýr. K tomu byla navíc porce zakysané smetany s chalapenos papričkami, které pálila jako čert, ale jídlu dodala ten správný říz. Samotné quesadillas mě zase tak neohromilo, ale s pálivou smetanou to bylo moc dobré.

  3. Druhým jídlem bylo burrito - tortila, rýže, černé fazole, salát, kukuřičná směs a zakysaná smetana a samozřejmě kuřecí maso. Nikdy jsem neměla tortilu s rýží a fazolemi, přesto to chutnalo moc dobře. Jedinou nevýhodou bylo, že v pokrmu bylo málo zeleniny, která mi tam chyběla. Samotná tortila stála asi 99,-, což není nijak drahé, a bylo jí opravdu hodně. Vážila tak půl kila :D. 


4.   Ke všemu jsme ještě zdarma dostali malinkou mističku aztécké sladké rýže se skořicí. Ta byla    opravdu lahodná a zkusím si ji udělat i doma!:)


Celá mexická hostina byla dobrá, za relativně nízkou cenu zasytila a zdrama byl i super dezert. Oceňuji, že nic nebylo přepálené (vlastně ani smažené!) a bylo to z kvalitních surovin. Zároveň mi u jídla chybělo více zeleniny a něco "extra". Na jídle nebylo nic úplně zajímavého, ale chuťově nebylo určitě špatné. 

Hodnocení: 6/10



Žádné komentáře:

Okomentovat