úterý 1. března 2016

Smoothie-maker

Vždycky jsem si říkala, na co lidé potřebují nějaký smoothiemaker, když stačí obyčejný mixér nebo tyčový mixér. Potom jsem však na plese jeden "smůtýmejkr" vyhrála. A mé první dojmy? Fantastický vynález!
Mixér jsem pokaždé musela smontovat a potom třeba i pár minut mixovat, aby byla hmota hezky konzistentní a homogenní. Tenhle smoothiečkovač se jen naplní a zaklapne a je umixováno během pár sekund. Můžete dělat smoothie z ovoce a zeleniny, koktejly a "šejky" z mléka, ovoce, čokolády, oříšků, chia semínek... zkrátka na co si vzpomenete:). Pro mě je to skvělý vynález, díky němuž objevuju různé kombinace chutí a sním také během dne více ovoce a zeleniny. Navíc se dá nádoba krásně zavíčkovat a můžete si smoothie vypít přímo z ní.



Můj nejoblíbenější smoothie- nápoj je z jablka, pomeranče, banánu a chia semínek.




K zahození není ani kiwi, jablko, chia a třeba špenát. Bohužel barva není tak krásně zelená, jak jsem si představovala. 


Nicméně experimentovat budu dál a vy se můžete těšit na nové nápady s tímto pomocníkem:)

Žádné komentáře:

Okomentovat