úterý 29. září 2015

Ikea Food

Taky máte tolik rádi nakupování v Ikee, tu atmosféru, veškeré vychytávky, krásně nachystané pokojíčky, dekorace a doplňky? Já to naprosto zbožňuji! Při návštěvě Ikei nikdy nezapomenu navštívit taky Ikea restaurant. Je tam vždy spousta gastronomických specialit a tradičních švédských jídel, které většinou jinde nevidíte a nemáte možnost ochutnat. Taky se mi líbí, že jídlo tam je relativně levné a především zdravé.

Pokaždé, když jím v Ikea restaurantu, dávám si salát a zákusek. V naprosté většině si dávám úžasný salát s krevetami, který nevypadá nijak moc velký, ale vždy po jeho snězení mám pocit, že jsem snědla minimálně svíčkovou s pěti knedlíky :D. Přítel si zase vždycky dává masové kuličky s omáčkou, které mu pravidělně ujídám.




Jinak mají širokou nabídku všech možných ryb, mořských plodů, vegetariánských jídel, polévek, salátů, těstovin a HLAVNĚ... ZÁKUSKŮ!
Zákusky v Ikee jsou kapitola sama pro sebe. Měla jsem je asi všechny, od mandlových dortíků, přes ty extra čokoládové, až po ovocný cheesecake. Včera jsem do Ikei zavítali opět a jelikož jsme byli už po obědě z domova, dali jsme si 4 lahodné dortíčky a kávu. A bylo to opět ÚŽASNÉ!



Otvírací doba v Ikea je od  9:00- 21:00, takže tam můžete zavítat na snídani, oběd, svačinu nebo večeři:)

Žádné komentáře:

Okomentovat