čtvrtek 12. listopadu 2015

Granátové jablko/ Pomegranate

Jak jsem už psala, poslední dobou zkouším různé druhy ovoce a zeleniny, které jsem zatím nikdy předtím nevyzkoušela. Včera to bylo granátové jablko, které mě praštilo v obchodě přímo do očí. Nikdy předtím jsem ho nejedla a byla jsem strašně zvědavá, jaké je. A výsledek? Je tááák dobré! Trochu jako mix rybízu a jahod :D. A co se zdraví týká, je to hotový zázrak. Přehled vitamínů a minerálů je uveden v tabulce níže.

  • vitamin A
  • měď
  • vitamin B1, B2, B3, B9
  • železo
  • vitamin C
  • draslík
  • vitamin E
  • vláknina
  • fosfor
  • kyselina citronová
  • chlór
  • kyselina jablečná
  • mangan
  • flavonoidy
  • křemík
  • taniny
  • zinek
  • vápník
  • magnézium
  • aminokyseliny

Já jsem jablkem dochutila a ozdobila pohnkovou kaši s burákovým máslem a ořechy a byla to lahůdka, která hezky nastartovala můj den.



A tady ještě malé video, jak se k útrobám jablka dostat:

Žádné komentáře:

Okomentovat