neděle 22. listopadu 2015

Instantní medovník/ Instant honey cake

Dnes jsem se rozhodla přidat trochu netypický příspěvek. Vždy přidávám recepty, které jsou od začátku až do konce vyráběné mnou a používám na ně čerstvé a "nepředdělané" suroviny. Tento recept je trochu jiný, jelikož je to tak trochu "instantní" recept "ze sáčku". Tedy jen z části. 

Snažím se vyhýbat sladkostem, zákusům, dortíčkům atd... ale ne vždy to jde. Občas člověka přepadne neskutečná chuť na něco takového a neubrání se tomu. Před pár dny se mi do rukou dostala krabice s nápisem Medovník a já chtěla hrozně vyzkoušet, jestli vytvořím medovník přesně takový, jaký je v kavárnách a cukrárnách. A tak jsem to zkusila:).

Krabička slibovala lahodný dortík, hotový za pár minut. Obsahovala 2 balíčky- jeden na těsto a druhý na krém. Stačilo přidat vejce, med, mléko, ořechy a máslo a šlo se na věc. Nebudu zde popisovat celý recept, jelikož ten je uveden na obalu a je možno si krabičku kdekoliv koupit a dezert si připravit. Můj medovník byl zakoupen v Bille, ale jistě bude i jinde. Já jsem do našeho přidala ještě vrstvu domácí marmelády, která dortík příjemně osvěžila.
Zde podrobný návod a více info.
A VÝSLEDEK? Naprosto vynikající dezert, který je hotový opravdu za chvíli (bohužel se potom musí nechat alespon pár hodin odležet, aby pěkně zatuhl :D). Není to sice nijak fitness záležitost, ale jednou za čas k nějaké vybrané příležitosti neuškodí:)






Žádné komentáře:

Okomentovat